Wednesday, 26 September 2012

FALL, FALL, FALL



I have fallen in love of the habit of decorating for fall in United States.  


We do not usually do it in Spain. But I have been gossiping around my bloggers friends and...




I've made a course on my own. I think that for a begginer spaniard It isn't so bad  but of course you have the last word.




 Me he enamorado de la costumbre de decorar durante el Otoño en  Estados Unidos. 


 No solemos hacerlo en España. Pero he estado cotilleando  a mis amigas blogueras y he hecho un curso por mi cuenta. 


Creo que para un español principiante No es tan mal, pero por supuesto vosotros teneis la última palabra.





Pin It

13 comments:

  1. Hola Marina es muy cierto que cuando se aproxima Halloween los blogs extranjeros nos inundan con decoración del tema, tanto es así que desde haca unos años aquí también se ha instaurado.
    Besos

    ReplyDelete
  2. Very good job. Yes we do go a little crazy with the Autumn colors but it's such a short and beautiful season. I have a rule though, it has to be October...soon!

    ReplyDelete
  3. ...hay, y me encanta el mantel. Soy fanatica de la manteleria..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, el mantel fue un regalo de mi madre.

      Delete
  4. Sea cual sea la excusa, poner bonita la casa es estupendo. A nosotros nos gusta mucho también.
    Un abrazo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, Un abrazo a vosotros también

      Delete
  5. Hi Marina, I really like your Fall decorating! Your painted boxes are very pretty and your table looks very nice with the colorful leaves. Thank you for your sweet comment on my blog and thank you for visiting. I like your blog very much. I will be following. Hope your day is lovely. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Karen, thank you for coming, for staying as follower and of course for your comments. Have a nice weekend, see you in your blog

      Delete
  6. Grazie Marina....grazie di cuore!!!!....non sai quanto mi faccia piacere!!1
    Bacioni!
    Monica.

    ReplyDelete
  7. It's very sweet, Marina. I love how blogging has brought so many cultures together. Thank you for visiting my little blog project and leaving such a sweet comment about my tea cart.

    ReplyDelete
  8. Thank you, your te cart is really wonderful, I want it, jijiji

    ReplyDelete
  9. Hola Marina, me parece muy interesante tu blog, visita el mio y si te parece podemos seguirnos mutuamente.
    BSS

    ReplyDelete