Saturday, 10 November 2012

A tidy kitchen/ Una cocina ordenada



This morning I've begun with the kitchen but I had to buy several things to repare a door in a brico shop, so I've also bought a few things else like a wood box to tidy my tuppers, four pots for my terrace and finally I haven't finished my work so tomorrow I need  some  help to continue, when I see photos like these ones I recover the strength to work




I've read something about putting your prettiest items in front of all and the things you use diary in the more comfortable places 






Pin It

12 comments:

  1. Una entrada muy buena Marina, yo necesito hacer orden en mi cocina también con una entrada como esta me apetece ponerme ahora mismo, lastima que tengo a mi "J" apurándome para que me arregle para salir. :-$
    Besos guapa!
    Susana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo primero es lo primero Susana, a la calle!!!

      Delete
  2. You are a funny girl who I really like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Gina, you are also very funny I love your comments

      Delete
  3. me he quedado con la boca abierta con la cuarta foto. ame todas esas tazas color turquesa colgadas.. !!! claro que para limpiarla !!!!Oh

    ReplyDelete
  4. Qué fotos más chulas!
    La cocina de mi piso es tan mini que mi compi y yo nos damos golpes todo el rato, jajaja... No la tenemos especialmente bonita pero si apañada: los productos de limpieza en una cesta de plástico en el alféizar de la ventana, un cajón de rejilla metálica 'colgando' sobre la nevera para guardar cosas poco útiles...
    Ahora con lo que tengo que ponerme es con un cabecero para mi cama, estoy buscando inspiración, a ver qué sale...
    Besos!
    http://summerinsavannah.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. En mi antigua casa la cocina era pequeñisima pero como tu dices si te organizas puede quedar mejor que una grande. Y hablando de cabeceros hay chuladas para cabeceros que puedes hacer tu misma, pero yo aun no me decido y llevo 17 años casada, creo que va siendo hora

      Delete
  5. Wow!! you are so organized!! I love that!! I am new to your blog and just love it!! great photos!!! que hermoso!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, thank you but this is not my house unfortunately, these are the photos I use to encourage me, welcome

      Delete
  6. Oh, come to my kitchen when you are done! You have some pretty photos for inspiration. I love that colorful style and everything so neat and in place. Have fun organizing! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. It would be perfect if we could meet to help each other at home. Don't you think so?

      Delete