Monday, 6 May 2013

Sometimes, there are images that catch your attention / A veces, hay imágenes que llaman la atención


Sometimes, there are things you would want to have
A veces, hay cosas que querrías tener



In other cases, there is a work of art that you cannot stop looking at
En otros casos hay una obra de arte que no puedes dejar de mirar



An alive house that call you
Una casa viva que te llama





A place where you would like to work
Un lugar donde te gustaría trabajar


In this case, this place is in Osterlen (Sweden). And it is possible to enjoy it READ THE ARTICLE
En este caso, este lugar está en Osterlen (Suecia). Y es posible disfrutarlo LEE EL ARTÍCULO


Pin It

21 comments:

  1. La primera instantánea me ha encantado......sin despreciar el resto. Me encanta el gato acurrucado sobre la mantita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La chimenea es un sueño, con razón el gatito está ahí

      Delete
  2. Preciosas imagenes...un saludo desde Murcia...

    ReplyDelete
  3. Me encanta la lámpara de la cocina!
    Kisses from Bilbao

    ReplyDelete
  4. Preciosa cocina, con gran cantidad de luz como a mi me gusta!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si que lo es Vicky, me encanta la luz natural en todas las estancias

      Delete
  5. Me ha encantado Marina, sobre todo la primera foto con el gato acurrucado, preciosas imágenes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Lola, el gatito está a gusto...

      Delete
  6. Me temo que solo he visto las fotos y que de leer... el sueco no se me da bien, jejeje. La casa es preciosa, por dentro más que por fuera, para mi gusto. Bezozzzzz, guapaaaaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si le das a traducir, puedes leerlo en españoleco

      Delete
    2. jejejej, yo es que cuando lo he hecho, me he acabado "rallando" con esas traducciones tan raritas que salen.

      Delete
  7. Beautiful photos and so different looking from where I live, Oklahoma USA

    ReplyDelete
  8. Intriguing views, Marina - especially the rabbit in the second story window! I would love to have that kitchen! Hope you have a great week! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with you, That rabbit there, is strange but I could spend a week there, cooking in that kitchen

      Delete
  9. The house is so interesting. I love the old wreath on the door and how the yard looks a bit uncared for. There is something beautiful about it. Then there is the rabbit in the window. Very Alice in Wonderland.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Everybody is worried about that rabbit! Me too!

      Delete
  10. Hi Marina,
    I finally came to see your blog. So nice posts, I like them.
    This place I love. It looks like home to me... I can see myself living in there. Looking forward to seeing all of your posts and the future ones.
    Baci, Bette xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank for coming, You are very kind

      Delete