Saturday, 15 June 2013

Our first summer dinner / Nuestra primera cena de verano


Although it's still spring at last good weather 
has arrived to Jerez


Aunque todavía es primavera por fin el buen tiempo
 ha llegado a Jerez


Although we haven't finished with the terrace, 
I wanted to share with you
 our first dinner outdoors


Aunque no hemos terminado con la terraza, 
 quería compartir con vosotros 
nuestra primera cena al aire libre


The views, the sunset


Las vistas, la puesta de sol


My cotton plant growing
Mi planta de algodon creciendo



The light of my city



 Las luces de mi ciudad


My striped cushions
Mis cojines a rayas 
3 € IKEA




Some of my works of painting/ 
algunos de mis trabajos de pintura



My Daisies, Mis margaritas




And my Saturday Morning 9:00 h


 Y mi mañana de Sabado 9.00 h


Pin It

8 comments:

  1. Que chulo, la primera cenita en la terraza!
    Gracias por compartirla amiga!
    Tienes encanto Marina!!!
    Un beso.

    ReplyDelete
  2. There is something magical about eating out of doors in the evening. Lovely photos especially the ones showing the evening lights coming on at dusk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Rosemary, I agree with you

      Hugs

      Delete
  3. What a beautiful sunset and what a charming city. It's lovely when it's warm enough to eat outside in the evening. x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Gillian, really lovely night yesterday!

      Delete
  4. ¡Cuánto se disfrutan esas cenitas en casa, en la terracita! Yo también pongo alguna vela. Así se sale un poquito de la rutina. Un besico.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es increible lo que te hace disfrutar el buen tiepo! Gracias por pasarte!

      Delete