Friday, 13 September 2013

Why do I like Sweden? - ¿Porque me gusta Suecia?

This is the one that I've just read
Este es el que acabo de leer



Actually  I have no idea!
I've read all Mari Jungstedt's books that my friend Inma has recomended me and I've fallen in love with the country. I've being looking for images in internet and I've loved them. 
Definitely I like Sweeden. I also like Norway but that will be other story
Realmente, ¡No tengo ni idea!
He leido todos los libros de Mari Jungstedt que mi amiga Inma me ha recomendado y me he enamorado de el pais. He estado buscando imágenes en internet y me han encantado.
Definitivamente me gusta Suecia. También me gusta Noruega pero eso será otra historia.


VIA SOLGLANTAN FURNITURE SHOP






VIA SOLGLANTAN FURNITURE SHOP



VIA SOLGLANTAN FURNITURE SHOP

Colours details
Detalles de color


VIA SOLGLANTAN FURNITURE SHOP




Pin It

9 comments:

  1. A mi tambien me gusta! Su forma de decorar me vuelve loca!

    Bss y feliz finde!

    ReplyDelete
  2. Nos encanta la decoración sueca y la tienda espectacular!!
    Besos

    ReplyDelete
  3. Bueno Marina así tienes un sueño o más bien un lugar al cual querer ir y visitar.

    Que tengas un buen fin de semana.

    besos,

    Pedro

    ReplyDelete
  4. He llegado hasta aquí atraves de tu pagína de FB y me has sorprendido tan gratamente que me quedo de una vez... Te invito a visitar mi blog de fotos y viajes de una española en Ecuador. Un saludo.Helen.
    http://lafragu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bienvenida, allá voy a visitarte, seguro que me quedo

      Delete
  5. So pretty! I haven't been to Sweden, but I've been to France. I like both styles of furniture. I do like how the Swedish Gustavian is a lighter and simpler interpretation of French provencal.

    Beautiful finds as usual! Have a nice weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've also been to France and I love it. And what do you think about British style?

      Delete
  6. I love all the white used in Swedish decoration!

    ReplyDelete
  7. I too love the clean lines of Swedish living - it is so calm & beautiful. Thanks for sharing the lovely photos!

    ReplyDelete