Wednesday, 13 November 2013

Cans for cookies - Latas de galletas



Definitely, I'm not a passionate of cookies
Definitivamente, no soy una apasionada de las galletas





But, I love cans
Pero me encantan las latas





You can find all kind of cans for cookies
 at supermarkets and there are always someone
 at home who is glad of eating 
the whole content
Se encuentran toda clase de latas de galletas
en los supermercados y siempre hay 
alguien en casa que está encantado/a 
de comerse todo el contenido






This is the last one I found
Esta es la última que encontré






I can sure you that I hadn't in count that I had a tablecloth with the same colours or at least I wasn't conscious at that moment
Puedo aseguraros que no tuve en cuenta que tenía un mantel con los mismos colores o al menos no era consciente en ese momento.




But here you are, this one can be perfect for spaghettis
Pero aquí tenéis, esta puede ser perfecta para espaguetis




Have you got cans at home??
¿Tenéis latas en casa?

Pin It

15 comments:

  1. ya lo creo que tengo latas, las amo ! y esta es divina ! . saludos

    ReplyDelete
    Replies
    1. No se donde vives, pero esta la encontré en MERCADONA ( no es un lugar muy glamuroso, pero...)

      Delete
  2. Son bonitas y sirven perfectamente para conservar galletas en buen estado mucho tiempo, aunque también se les da múltiples usos, costurero, estuche de lápices.... me gustan !!

    ReplyDelete
  3. Esta no la tenemos,ya nos imaginamos en peregrinación a Mercadona!! Nos gustan mucho las latas!!
    A este blog hay que llegar comidos siempre,porque aunque no lo veamos,nos imaginamos el interior!
    Besos de las dos

    ReplyDelete
    Replies
    1. En el interior solo quedan 3 galletas sin chocolate. Mi hija se ha encargado de limpiarla por dentro.

      Delete
  4. Good Afternoon Marina, I love tins.... of any description and I have been known to buy a tin for the tin itself and not the contents, although if there is a nice biscuit inside, that is a double treat.
    The picture of the scooter on your tin reminded me of being a teenager when I rode a scooter.... and the red telephone boxes grouped together are lovely. I read that you bought this tin in Mercadona... If I had not known I would have said you had brought it back from a trip to London.
    Next time I cook spaghetti, I will think about you and your tin and smile.
    Best Wishes
    Daphne

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha!! You are very funny! Do you have mercadona there??

      Delete
  5. Yo también la tengo, me enamoré en cuanto la vi, !!!
    Besos

    ReplyDelete
  6. I love tins, and this one is very special! I really like how it matches so well with your tablecloth, too! What a lucky find. Perfect to hold spaghetti! xo Karen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Karen, I always love having you here!

      Delete
  7. Dearest Marina,
    Yes, I also saved some special and pretty cookie tins... Maybe it also is a fond memory of its delicious contents before?
    Hugs,
    Mariette

    ReplyDelete
  8. Yo quirero una pero no la vi, alguien me la cambia x la de París de este año?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solo tengo una, si no te la cambiaba jejeje, gracias por pasarte

      Delete