Tuesday, 10 December 2013

marinainblue from Jerez: HOJAS DE DEDALERA BY VICTORIA ALVAREZ

I promised you I was going to give you my opinion  about "Hojas de Dedalera".
Os prometí que iba a daros mi opinión sobre "Hojas de Dedalera"






 I have finished and I have to say that I've loved it. Victoria Alvarez is a young writter but in my opinion a very good 
He terminado y tengo que decir que me ha encantado, Victoria Alvarez una joven pero en mi opinión muy buena escritora.






 She can transport you from the first page. It worth, I recomend her book , a great present for Christmas
Te transporta desde la primera página. Merece la pena y por supuesto recomiendo su libro, Un gran regalo para Navidad.






marinainblue from Jerez: HOJAS DE DEDALERA BY VICTORIA ALVAREZ

Pin It

12 comments:

  1. Marina que pena no poder visitar tu blog todos los días. Solo quiero desearte una Feliz Navidad.

    Un beso,

    Pedro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igualmente, estas perdidillo, ¿Va todo bien? Ya me contarás....

      Delete
  2. Nos lo apuntamos Marina!
    Besos

    ReplyDelete
  3. Your photos alone have peeked my interest in this writer. Sounds like a good story.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Those days in London were mysterious and amazing. Don't you think so?

      Delete
  4. Lo tendré en cuenta Marina, aunque ahora estoy cortita de tiempo, besos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hay épocas en las que se hace difícil encontrar el momento para leer pero cuando lo encuentras no puedes dejarlo. Besos

      Delete
  5. Intreresting writer! And wow, that lovely photos!!

    Many hugs

    Aka <3

    ReplyDelete
  6. The photos are intriquing! Foxgloves grow wild here and in the Victorian language of flowers means 'Insincerity'. I just read that - so thought I would pass that along as a bit of trivia for you! :) Thank you for the book recommendation - I am always looking for a good book! Hugs xo Karen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Very interesting! I didn't know anything about that " Victorian language of flowers" Amazing!!

      Thanks a lot for your comments Karen I learn a lot with you

      Delete