Monday, 26 May 2014

Tomato Plants - Tomateras



Today, we begin the week in the terrace
Hoy, empezamos la semana en la terraza




 

Working with my plants and taking some photos
Trabajando con mis plantas y haciend algunas fotos





And suddenly
I've found my first tomato
I'm very happyyyy!
Y de repente
He encontrado mi primer tomate
Estoy muy contentaaaa!




Can you see it behind the flower?
¿Lo veis detrás de la flor?




I've got it!
¡Lo he conseguido!






HAVE A GREAT WEEK!
¡QUE TENGÁIS UNA GRAN SEMANA!



Pin It

12 comments:

  1. Olá Marina! As suas plantas já estão a dar frutos! Muito bom:) Uma boa semana para si, Manuela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Manuela, gracias por pasarte, estoy deseando poder comer alguno

      Delete
  2. Yo tambien plante tomates en mi balcón y me hacia mucha ilusión!! Felicidades por el primero de muchos más!!
    Besos

    ReplyDelete
  3. Que alegria encontrar el primer tomate, Ahora lo miraras todos los dias chequiando el progreso. :) Felicidades.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si Amelia, que alegría verte por aquí,

      Delete
  4. Dearest Marina,
    Very healthy looking tomato; make sure you keep it watered during its production period as all veggies and fruits contain about 90% of water.
    Hugs to you,
    Mariette

    ReplyDelete
  5. Felicidades por el primero, Marina! Feliz martes!

    ReplyDelete
  6. magnificoflowers on tomatos, greeting from Belgium

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, thanks a lot for stopping by I'm very happy with my plants

      Delete