Friday, 5 June 2015

LAVENDER - LAVANDA






Fortunately, this year my lavender is beautiful.
I have a great flowerpot in the terrace and I can cut some branches to place indoors.
I am also in love with this photo that  my husband has taken of a blue wooden door, in a Extremadura's village (SPAIN)
So here you are the last pics of decoration at home

Afortunadamente, este año mi lavanda está preciosa.
Tengo una maceta genial en la terraza y puedo cortar algunas ramas para poner dentro.
También estoy enamorada de esta foto que ha hecho mi marido de una puerta de madera azul en un pueblo de Extremadura.
Así que aquí tenéis las últimas fotos de la decoración de casa. 



















Pin It

3 comments:

  1. Adoro la lavanda y adoro las viejas puertas de madera "decoradas" por el tiempo ^-^
    Besos y feliz fin de semana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola! Gracias por pasarte, me encantan tus visitas,

      Besos desde el Sur

      Delete
  2. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    ReplyDelete