Thursday, 15 October 2015

Flowers at home - Flores en casa









Here you are two of my favourite ones
hydrangeas and nards.

Aquí tenéis dos de mis favoritas,
hortensias y nardos.





White 
and beautiful

Blancas 
y preciosas





My house is a mess, I have a lot to do, 
as always, but, here I am taking pictures
 of my flowers and sneezing.

Mi casa es un lío, tengo mucho que hacer, 
como siempre, pero, aquí estoy haciendo fotos 
de mis flores y estornudando.






I would love,
 that you could smell them.

Me encantaría 
que pudierais olerlas.






Do you usually have 
fresh flowers at home?

¿Soléis tener 
flores frescas en casa?








Happy Thursday!

¡Feliz Jueves!




Pin It

4 comments:

  1. ¡Los nardos nos faltan en nuestras casas nunca, Marina! Nos encanta su aroma y nos da una pena tremenda cuando se acaba su época.

    Muchos besos de las dos

    J&Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola! Que bien, realmente la época es corta, pero aquí hay mucha tradición de nardos y no es raro ir por la calle y que te llegue su olor.

      Besos

      Delete
  2. I love flowers at home as I do not suffer allergies. In Winter, I love to buy hyacinths that are in flower because the scent fills downstairs with a beautiful smell. Love your white hydrangeas ….

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've never had hyacinths, perhaps it isn't a plant that we have in my area. I will ask.

      hugs

      Delete