Thursday, 26 November 2015

Candles - Velas



I was neither used to have candles,







I used to have one,
 only to use 
when the light was gone.
and I never found it 
when I needed it.

y nunca la encontraba 
cuando la necesitaba.






Now, I have candles everywhere
and I light them,
not so often as I would like
life is hard and like everybody, I suppose, 
I have a lot to do and
I am very tired 
so, I go to bed early.

Ahora, tengo velas por todas partes
y las enciendo,
no tan a menudo como me gustaría,
la vida es dura y como todo el mundo, supongo, 
tengo mucho que hacer y estoy muy cansada, 
así que me voy pronto a la cama.






But yesterday was a different day, 
I had a very special visit, 
my friend Mayte,
we are friends from child 
and I didn't forget lighting 
 my candles.

Pero ayer fue un día diferente,
tuve una visita muy especial,
my amiga Mayte,
somos amigas desde niñas 
y no olvidé encender mis velas.






I will tell you soon 
what we did here.

Pronto os contaré
lo que hicimos aquí.





A great afternoon
in the kitchen!

¡Una tarde genial 
en la cocina!












Pin It

4 comments:

  1. Nosotras no somos de velas, ninguna de las dos... Pero reconocemos que tienen la capacidad de transformar un ambiente hasta hacerlo especial... Y el encuentro con Mayte así lo requería, ¿verdad? Estamos deseando ver que salió de esa tarde en la cocina.

    Un beso fuerte de las dos

    J&Y

    ReplyDelete
  2. I love candles Marina - I too forget to light them at times but they are especially beautiful when Winter arrives with the dark night!

    ReplyDelete